tröttaste mamman i Östersund

De har varit en alldeles underbar dag idag, vaddå fredagen den 13:e!
Idag packade jag ner Millie i vagnen, trotsade regnet.. iaf till busshållplatsen.
Åkte till Millies gammel- mormor och morfar, min underbara älskade morföräldrar, gammelfolket.
Där åt vi våfflor, även Millies mormor och morfar och kusin Hedda var där.
Millie pratade förfullt med gammelmormor, sen fick hon även vila lite med g.morfar i sängen hans.
Jag hjälpte min morfar att hitta en gammal konfirmationsvän som han inte pratat med..oj vad sa han..
kanske sen 30-40-talet. Sen satte morfar min och visade kort från förr, vackra förr.
Bilder på min gammel- mormor, farmor och farfar,
kort från när min morfar och mormor var ung och kort på morfars gamla flamor som han sa.
Min morfar blir 90 år i augusti men oj vilken ung karl han ändå är, en riktig livsnjutare.
Fick med mig hem två konfirmations bilder på min mormor och morfar, så vackra.
Efter de så gick vi och handla på Willys o när vi stod och väntade på bussen så försvann min ork totalt.

Och nu sitt' jag här lite yrvaken efter en powernap med Millie på cirka en timme.
Vaknade av en gnällig liten dam så blev en väldigt nöjd dam bara jag satt mig upp med henne.
Nu myser hon med sin far och jag vill egentligen bara gå och lägga mig..
Men de är ju faktiskt fredagsmys idag, ska väl klara av att vara vaken ett litet tag till.
Trött jag?. jo faktiskt, har nu suttit och skrivit detta inlägg i över en halvtimme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0