söööndag

Så har även en till helg gått och imorgon blir Millie 8 veckor!

Igår var vi till Manne och grillade. Jätte roligt att komma ut och träffa folk.
Millie skötte sig alldeles utmärkt, men hade de lite svårt att komma till ro på kvällen.
För när hon får ersättning så somnar hon alltid (eller för de mesta) och igår när hon fick de blev hon riktigt trött men kunde inte riktigt somna så bestämde vi att ta bussen hem en timme tidgare och den gick 7 minuter senare så då var de bara att snabbt packa ner skruttan i vagnen och gå till bussen. Men när vi kom ut så var vädret så behagligt så vi bestämde att iaf gå in till stan som tar ca20min och när vi kommit till stan blev de ett besök på restaurang Victoria där Mhilos kompis jobbar för att låna toaletten och byta bajsblöja på Millie och sen fortsatte vi gå hem.
Så de vart en skön promenad på ca50min.

Natten blev dock inte lika trevlig.... Millie var fruktansvärt gnällig hon somnade inte förens 01 sen vaknade hon 03 och sen var de mest vaket. Tror att de blev för mycket för henne på kvällen.. Så vid 7 imorse "avlöste" Mhilo mig så fick jag fortsätta sova till halv 10.
Så är väl ganska pigg ändå idag..
Men hoppas verkligen att de blir en bättre natt i natt!

Nu blir de en dusch för mig och sen ska far och dotter bada som dom alltid gör på söndagen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0