söndag med en gnällig bebis..

Men en väldigt söt och älskad sådan!
Idag har alltså Millie inte varit riktigt på topp, men tror de har att göra med hennes förkylning som varit.
Lilla skruttan min tycker så synd om henne när hon har såna här dagar.
Men vi packade nere henne i vagnen för dagens utflykt gick till barnens hus och där skulle vi köpa ett babygym.
När vi kom hem så satt jag ihop gymmet, vilket blev väldigt uppskattat av våran lilla dam.
Och Millie tyckte de var väldigt intressant och ligga och kolla på när mamma satt ihop gymmet:)
Och ännu roligare var de sen att ligga och titta på grejorna!

Kvällen avslutade vi med ett bad, jag och Millie. Och efter de så fick hon lite massage, ben och mage.
Äntligen fick jag massera magen hennes riktigt, efteråt var hon mycket nöjd:)
Och nu ligger hon och sover gott i sängen sin:)

Nu ska jag mysa med min älskling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0