solen kom fram!

Idag små gömmer sig solen men hoppas att den snart hittar sig fram eller rättare sagt att molnen väljer att försvinna.
Vet inte riktigt vad som händer idag, antingen kommer Millies gudmor eller så "packar" jag ner skruttan i vagnen
och möter upp Paulina och hennes son Leon för en promenad runt lillsjön.
Än så länge ligger Millie och sover, först 2½h på mage i soffan och nu en stund i famnen min.
Ska försöka göra ett inlägg senare idag för i lördags blev våran älskling 2 månader!
Nu ska skruttan få på sig lite kläder, ligger fortfarande i pyjamasen:)


Millie, hennes kusin Viktor och hennes gammelfarfar
från i lördags då vi var och firade min farfar som fyllde år


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Svar; Jag håller med dig fullständigt :) Vad gjorde man innan ens lilla barn kom till världen? De va så tomt och tyst utan henne hemma. Knasigt. Men man vänjer sig nog. :)



Va söt hon är Millie! Läste att hon inte tar napp, de gör inte Moa heller, har provat massa sorter! Alla känns de som. Vad hade du hittat för sort?



Kul att du skrev hos mig, ska lägga till dig på bloglovin :)

2011-05-11 @ 16:19:30
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0