premiär

igår blev de badnings premiär för mig och Millie. Så mysigt var de.
Och sen slocknade hon vid 22 utan mjölkersättning o i sin säng vilket då inte hör till vanligheterna!
Så då slängde även jag mig i säng. Har sovit ganska skapligt i natt.

Idag är de dags för tvättstugan på schemat, hunnit sätta igång 3st.
Så nu är de lunch på schemat, först lilla hjärtat och sen mammans tur.
Senare idag blir de promenad ner på sjukhuset och möta upp en vän och hennes lille bebis som är förtidigt född.
Jag ska lämna lite blöjor och smått som Millie inte kan ha längre.
Hoppas ni alla andra söta får en fin fredag!


             
Dagens lunch, även middagen igår               Jag och mammas lilla skruttilutta idag 
kyckling, sallad o. ris med massor av koriander.                                                            


Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Gud vad söt din flicka är!:) Ja urs för sånna barnmorskor! Kram

2011-05-09 @ 13:05:56
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0