Napp-Djungeln

Oj blev chockad när jag såg att jag inte skrivit på 4 dagar!
Ska försöka skärpa mig om de går.. :P
Men dagarna bara rusar förbi.
Igår hade jag fullt upp. Åkte iväg till Lugnvik där jag och Millie umgicks med två mammor och bebisar ur föräldragruppen.
Där satt vi på altan och njöt av solen, fikade, pratade en massor, ammade, bytte blöjor och tröstade gråtande bebisar.
Sen gick vi in till stan. Där skildes vi åt, jag och skruttan gick och mötte hennes pappa och några av hans vänner.
Sen blev de handling för att sedan åka hem och grilla. Så de var en riktigt ute dag.
Men till natten ville inte Millie riktigt sova. Hon somnade vid 23 vaknade vid 00 för att små surra men svar fick hon bara av sig själv. Tillslut gav hon upp och somnade.. Sen vaknade hon vid 04 tror jag.. Men en väldigt konstig natt.....

Idag gick vi till Melanios jobb för att hämta han sen blev de en tur på barnens hus för att försöka hitta någon napp som hon kan tänka sig gilla, för just nu är de ingen som går hem. Och hon har sånt sugbegär...
Men tror vi har hittat en nu, får se då om de är någon hit... Ni kan ju hålla tummarna med oss!:)
Sen gick vi till familjecentralen för idag var de dags igen för babymassage.
Millie har haft de lite besvärligt med magen idag så hon ville inte riktigt ligga där på rygg, magen är mycket skönare att ligga på!
Sen blev de återigen en promenad till Coop och sen blev de middag på mc Donalds för då var Millie hungrig och där är enda bra stället att amma på.
Nu sitter vi här hemma och tar de lugnt. Snart blir de bad för älsklings skruttan, för hon är alldeles oljig i håret efter massagen :P
Sen så kan man hoppas på en lugnare natt:)

Aa men nu behöver jag inte sitta och tänka på att jag inte skrivit något i bloggen.. iaf ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0