lilla sjuklingen våran..

Vi har en liten sjukling till dotter idag....
Igår kväll så tog jag tempen på henne och då hade hon 38.2 blev lite brydd för så tagen verkade hon inte.
Lite små gnällig och sen hade ju hon varit lite konstig i magen några dagar.
Men annars så såg hon ut att må ganska bra. Men tänkte att jag iaf kunde ringa 1177
för att höra vad man ska tänka på när hon har feber osv.
Men efter jag pratat med henne på 1177 så var de bara att packa ner Millie i babyskyddet och åka till akuten.
Tacka vet ja min mamma, Millies underbara mormor som kom och hämtade oss.
Där blev de lite väntan men sen fick vi komma in och träffa herr, eller fröken doktor.
Och Millie pratade med henne, men till slut blev hon ledsen av allt bökande och kollande men sen när läkarn
var klar och pratade med Millie så blev hon på bra humör.
Utan doktorn tyckte vi hade en mycket fin dotter som verkade må bra även fast hon hade lite feber.
Så då fick vi åka hem igen, var väl hemma sisådär 23.30. Millie var små gnällig och hade ingen ro till att somna.
Så mest hela natten fick jag ligga och hålla henne i handen och stryka den och
 tillslut vill hon ligga tätt in till sin mamma, mammas mystroll♥
Idag har hon varit väldigt trött sovit mest hela dagen, lilla hjärtat vårat. Men febern har iaf gått ner:)
Nu sitter hon i sin pappas knä och sjunger barnvisor på filippinska eller hennes pappa iaf;)
Nu lär hon väl vara vaken några timmar när hon nästan sovit hela dagen men hoppas iaf på en natt med sömn.
Men skönt för imorgon är Melanio ledig så då blir de lite bättre sömn antingen nu ikväll eller imorgonbitti.
Så imorgon så ska jag unna mig lite egen tid med en tur ner på stan och sola solarium, jag är ingen som tycker om att sola och så men tänkte förbereda mig lite för sommaren, lär ju bli några utedagar, eller ganska många i sommar:)
Så då kan de vara bra att träna blek-huden min lite:)

NU blir de mys här hemma framför tvn med min älsklingar! ♥

    

Hoppas ni får en trevlig kväll underbara!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men lill gumman då, inte ska hon ha feber och vara sjuk! Hoppas hon kryar på sig, så vi kan träffas snart. Puss <3

2011-05-18 @ 22:55:44
URL: http://eldiablojosefine.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Stackars liten! Skönt att de verkar bli bättre :)

2011-05-19 @ 06:00:57
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0