Happy mothers day

Ja äntligen får även jag bli firad denna dag!:)
Och grattis till alla andra mammor!
Morgonen började med sovmorgon och sen kom älskling med en kopp kaffe på sängen:)
Morsdags-present fick jag redan i måndags, en hårfön som jag önskat mig länge:)
Dagen kommer att spendars hos min mormor med familjen.
Ååå ja har ju inte berättat, igår kl8 så fick Millie en kusin, en liten flicka,
min bror blev pappa för andra gången och jag stolt faster för 4:e gången:)
SÅ masssssor med grattis till dom♥
Jag dagen till ära.

Igår var jag och älskling ut och åt på restaurang, bara han och jag.
Millie var hemma med sin mormor och myste.
När vi kom utan för dörren så föll de en tår från kinden min.
Fjantiga mamma:P Konstig och vara utan henne.
Även fast jag varit de innan men då har ju Mhilo varit med henne.
Igår fick ju jag gå och hålla han i handen genom stan utan med en vagn brevid.
De var en super mysig kväll med jätte god mat.
Jag åt jämtländsk fjällröding och älskling winston toast.
Och även slank de ner efterrätt också.
Sen åkte vi hem och myste hela kvällen.
Och herregud vad jag pussade sönder Millie när vi kom hem!:)
Och sen var hon så duktig och sov mellan 21-04:)
Åt och sen sov hon brevid mig till 8 och sen myste hon med pappa på morgonen:)
Millie är en trött liten tös nu på förmiddagen.
Klänningen köpte vi på Kappahl för 20:- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0