Bärsele, tummen upp!

De har varit en väldigt lugn morgon hemma hos familjen Tongco.
Skruttan vaknade strax innan 6, men vi låg i sängen 1½timme till och kramades och pratade,
hon är en riktig pratkvarn på morgonen. Hon låg på mage och jollrade en massor:D
Sen klev vi upp samtidigt som pappa skulle på jobbet. Men sen gick vi och la oss igen i ca1timme:)
Nu har vi gjort oss i ordning. När jag skulle sminka mig fick skruttan sitta i bärselen så hon somnade
och då passade jag på att måla naglarna med henne på magen, som den gamla goda tiden;)
Nu ska vi snart åka och hämta hennes pappa på jobbet och sen går vi till gammelmomma och moffa
och där blir de middag idag. Tänkte ta en liten tur på kupan och kolla lite.
Jag är ett riktigt fan av gamla saker:)
Hoppas ni får en underbar dag med underbart väder!


Kommentarer
Postat av: jenny

Trevlig att träffas idag! Hoppas ni hade en trevlig eftermiddag! :) Ta hand om er! kramar

2011-05-04 @ 15:44:21
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Ja jag vet att min kille vill helst vara med oss om dagarna synd att det inte får vara så.kram

2011-05-04 @ 17:08:55
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: saralovisa

Å det lät som en bra dag, gud så mysigt! Vi skulle skaffa oss en ny bärsele, den vi har funkar inge bra alls!



Åh tack käraste, det är så skönt att få så mycket positiv respons! Det gör att jag vill och vågar mer! Tack tack tack för det:)



Haha eller hur, man blir som nykär och fnittrig igen! Säga vad man säga vill med att bli småbarnsförälder behöver verkligen inte betyda att kärleken sinar :)



Hoppas ni får en kanondag!

2011-05-05 @ 09:07:23
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0