Våffelträff

Igår så hade vi några från föräldragruppen här, så Millie fick träffa två lekkamrater, Jennifer och Elin.
Millie och Jennifer är född på samma dag så de är lite roligt:) Elin blir en månad på tisdag.
Så de blev massor med bebis-snack och massor med våfflor med grädde och sylt i magen.
Tycker de känns så overkligt att man nu fått sin bebis, jag kunde tänka mig dom andra med bebis,
men hade svårt att se mig själv med de, men nu är hon här min älskade Millie!
Efter dom hade gått så kom Josse, Vargas och Manne och hälsade på oss eller Millie;)
Så på kvällen var jag något så fruktansvärt trött, så somnade väldigt gott efter att skruttan fått sin natt-mat:)

Idag har vi hunnit med en liten promenad, jag orkar dock ingen lång sådan men de
blir iaf längre och längre för varje dag:)
Resten av dagen består av massor med mys i soffan.

Trevlig helg på er!


Mys med pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0