tummen upp för natten!

Natten blev otroligt lyckad. Millie fick ersättning strax efter 12 och sen sov hon fram till 4 tiden och i sin säng!
Vilket var första gången sen vi kommit hem. Min duktiga tjej!
Efter de kom hon över till oss och sen sov vi till 8-9 med lite matningar emellanåt.
Så kände mig väldigt utvilad idag, är dock lite trött nu då jag inte tagit någon powernap idag,
utan bara vilat lite på soffan. Och nu ligger Mhilo och sover istället, han kan behöva de då han aldrig vilar på dagen.
Nu hoppas vi på att natten går lika smidigt, och att de kan få bli lite rutin i de hela!:)

Idag har vi varit iväg och vägt skruttan på bvc och hon har gått upp 55gram sen söndags, så de var jätte bra.
Och då vet jag att min mjölk funkar också och de är jag jätte glad över, vill ju verkligen amma henne:)
Och hon är ju fruktansvärt grym på de och de har hon varit sedan dag1.
Och så är hon så snäll mot sin mor, för jag får då inge ont i brösten.
Hehe ja då vet ni de:P

Nu ligger hon brevid mig på sin kudde och sussar lite gott med lite olika läten och grimaser emellanåt,
de tar ett tag innan man vänjer sig vid de, i början när hon låg i sängen och gjorde minsta lilla ljud så
var man tvungen att springa och kolla henne och sen om hon inte låtit på ett tag måste man kolla henne för de.
Men man börjar bli trygg i de också, min titta till henne titt-som-tätt händer fortfarande och så lär de nog vara ett tag:)
Kan vara lite farligt för man vill ju bara ta upp henne och snusa och pussa på henne!
Men då är jag duktig och låter henne vara;)

Nej tänkte hinna med och läsa lite bloggar och titta fb och läsa aftonbladet om Japan (vad fruktansvärt!!!)
innan mammas tjej vaknar.
Så höres sen något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0