tröttis



Idag är mammas tjej en tröttis.
Älskling fick först inge liv i henne imorse vid halv 10 för då var de dags för första badningen här hemma.
Sen efter de tvärslocknade hon och hon skulle egentligen äta vid 11 men blev inte först strax efter 12.
Så hon sov mesta hela tiden då hennes momma var här.
Sen gick jag och Millie med momma en bit hem, alltså de var våran första promenad med vagnen idag
men vad jag var slut sen när vi kom hem, kändes i magen...
Och Millie hon ligger nu och sussar gott i sängen sin.
Lär väl vara en trötter-dag idag, för igår var hon vaken stora delar av dagen.
Pappa Melanio är på stan för första gången nu sen Millie kom till oss.
Så han fick i uppdrag att byta en amningsBH åt mig till en mindre storlek, köpa pyjamas åt Millie,
lämna papper till skatteverket och försäkringskassan, fixa slang till ena däcket på barnenvagnen
eller ännu bättre fixa 4 nya hjul då våra inte kommer förens om 2-3 veckor...
Så kan man isf avbeställa dom andra, annars får vi köpa en nya slang till däcket som sprängdes igår..
För igår var de tänkt att vi skulle ut på första promenaden så Mhilo gick för att pumpa dom slitna däcken
och när han ska pumpa ena däcket så sprängs den av bara en pumpning....
Men som tur är har vi väldigt snälla grannar som också har barn som hade emmaljunga-däck
liggandes så vi får låna ett av dom tills vi får till våra:)

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem. Och sen vi tre får vi besök av min svägerska,
Millies kusin Hedda och sen kommer väl även min bror Daniel förbi för att för första gången få träffa Millie:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0