trollmomma

Inte så jätte händelserik dag. Men har heller inte varit hemma på hela dagen nästan.
Varit hos momma flera timmar och fixat med maten till hennes 80års dag imorgon.
Så blir att kliva upp tidigt imorgon för att sedan vara där hela dagen.
Så blir nog en väldigt dålig uppdatering imorgon så att ni vet:)

Tycker dock att de är väldigt jobbigt med såna tillställningar nu.
Först att hitta kläder att ha, den tunikan jag tänkt ha passar iiinte...
Man är varm, kommer ju bli kokhet imorgon antar jag med allt folk där..
Sväller gör man också.. Och tröttheten lär väl komma på besök några gånger imorgon.
Så ska fixa en hörna åt mig nära ett fönster där jag kan vila och vädra mig;)
Och sen alla människor som ska prata om magen och bebisen och hur nära de är...
Vilket gör att man bara längtar mer och mer.. Och så blir man lite små lesss.
Förstår nu alla gravida i slutet, jag vill ha bebis här nu tack!

Men vi hörs kanske imorgon kväll, annars är jag åter på fredag:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0