Storm ute, då gäller mamma-shopping

Idag är de lika dåligt väder ute, soligt men storm, snön yr ute och trädens grenar far fram och tillbaka
i en jädrans fart..
Så idag igen kan man inte gå ut med Millie i barnvagnen.
Men hennes älskade pappa slutade vid lunch idag så dom har fått varit med varandra idag
medans jag tog en tur med min mamma ner på apoteket och Lindex och där hittade jag mig ett par jeansleggings
Jublade inne i provrummet när jag testade, för nu har man gått runt i mjukisbyxor och sönderslitna leggings.
Så dom följde med mig hem och även en dregglis till Millie, bra och ha nu när hon börjar kräkas och sen
är de så fint ändå:)
Nu har jag kommit hem, min egentid fortsätter för nu ligger mina älsklingar och tar en middagslur (tidig sådan:P)



Så här ligger dom och sover just nu. Pappa och dotter mys

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag är så glad för din skulle vännen.

Du har en otroligt fin man och en otroligt fin dotter!

Du är värd det bästa är så glad för dig/er!

Puss <3

2011-03-24 @ 19:06:48
URL: http://eldiablojosefine.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Det är likadant väder här. Hoppas Åre bjuder på finväder i helgen iaf :)



Hur gammal är eran lilla tjej? Så söt är hon!

2011-03-25 @ 15:07:20
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0