Slappar dag

Idag är de inte högvarv här hemma. Jag har bara klivit upp och förflyttat mig till soffan.
Tänkte börja göra lite piroger men sen så kände ja att näääää de är inte lika viktigt som min vila nu.
För att få vila nu på slutet är verkligen viktigt!
Och gårdagen var verkligen låång. Kom till mormor strax efter 10 och vi kom hem runt 20.30.
Men känner att få bona lite drar i mig, allt detta bonande nu, men ska försöka att inte börja med något jätte projekt. Utan att isället låta mig ligga i soffa och titta på en film och prata med pruppen i magen!

Älskling är på jobbet, sen är han ledig en vecka då de är sportlov! Härligt.
Så han skulle på systemet lät de som, så sa han att han skulle köpa någon alkoholfri öl till mig,
då jag börjat känna lite "sug" efter en öl. Och dom där alkoholfri är faktiskt goda.
Så kanske får bli en öl och pizza ikväll? Hur niiice lät inte de då:)
Värt att fundera på!

Nu ska jag se om jag hittar någon film att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0