OJ vilken natt....

Igår kväll bestämde jag att vi inte skulle ge Millie någon ersättning till natten då hon blir så förstoppad.. Ja så efter nästan två timmars snuttande på mammas bröst så somnade hon vid 2330 sedan så vaknde hon vid halv 2 tror jag och sen så var de bara att amma hela tiden, Millie blev förbannad och jag blev något hemskt trött så imorse ringde jag till BVC för att höra lite vad de finns för ersättningar och vad man kan göra för att hennes mage ska få vara bra, kan dock säga att idag har hon skött magen utan bekymmer! Jätte skönt.
Men så pratade jag med BVC och dom tyckte vi lika gärna kunde fortsätta med ersättningen för då får vi alla sova på natten. För antingen får vi ha en skrikandes (så illa är de väl inte..mer en missnöjd) tjej på dagen eller på natten. Men ska nu testa att ge henne ersättning med lite lactulos till natten, för tydligen kan man göra de enligt bvc-sköterskan så hoppas att de ska hjälpa:)

Men inte hänger vi läpp idag för de utan idag har jag och Millie varit på stan med hennes mormor och tog oss en väldigt mummig lunch på Törners. När vi var på väg ut, eller kommit ut, så protesterade Millie för hon var inte riktigt mätt så då var de bara att vända tillbaka och sätta sig på närmaste lediga plats för att låta damen också få bli lika mätt som mamma sin. Medans min mamma fick spinga iväg för hon hade ansiktsbehandling bokad. Och självklart när hon ätit klart så blev de bajskalas så var bara att gå till skötrummet och byta, blev lite bökigt men lika bra att lära sig och bllir bara glad över att hon sköter sin lilla mage:D

Sen så åkte vi hem efter att träffat Josefine en liten sväng.
Hemma möttes jag av en underbar överraskning skatteåtebäringen en trevlig slant att få tillbaka, bara fundera ut vad den ska gå till, kanske en ny säng?:D Eller in på sparkontot? får se får se:)

Nu blir de middag sen dusch för mamma och sen bad för pappa och dotter:)
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0