Mors-häng

Ja idag har jag hunnit med handling med mamma och mormor till mormors 80års kalas på torsdag.

Sen efter de så skjutsade mamma mig på MVC för vanlig kontroll. Allt så som bra ut,
magen har inte vuxit något sen sist, utan låg fortfarande på 34.
Blodsocker och hb var bra, lite bättre hb denna gång då jag börjat dricka blutsaft igen
för att förbereda mig inför förlossningen.
Sen så skrev vi också en sammanfattning av graviditeten.
Och så skulle vi lyssna på pruppens hjärtljud, men får som aldrig lyssna på den utan bara på navelsträngen.
Men huvudsaken att h*n mår bra, och så verkar de!:)

Efter de gick jag hem till en av dom blivande mammorna för att vänta där
innan vi skulle åka vidare till en annan.
Fick ju även titta på lill-bebis idag och klämma och känna hehe.
För en i våran grupp fick ju en liten dotter förra tisdagen, så tösen var en vecka idag.
Och sååååå himla söt, mysmys!!!
Tyckte den bebisen var så liten, hon vägde 3300 (nu 3700) när hon föddes.
Och då tänkte jag på hur liten våran bebis inte kommer att kännas då!
Ska bli intressant att få se hur stor våran prupp blir:)

Igår satt vi och spånade lite på namn igen, hittade några jag gillade, men man vet ju inte förens man ser lillpruppen. Och om de är en tjej eller kille, spännande! ♥

Nu blir de en dusch sen lite glass tror jag och sen avsluta med big brother!
Är ju helt sålt på de, inte bra inte bra. Men underhållande, behöver något sånt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0