Millie skrutt

Imorse var Millie riktigt arg och de dög inte heller att vara uppe i mammas famn så testade lägga henne i babbysittern framför tvn och då blev hon alldeles lugn och låg där och titta och försökte prata litegranna.
Så roligt nu för hon börjar förstå de där med att le nu, har fått några halvdana leenden av henne nu och vad man smälter då!:)
Började detta inlägg vid lunchtid idag ska väl försöka avsluta de nu.. Var egentligen tänkt att jag och Millie skulle iväg och hälsa på hennes gammelfarmor o -farfar men var tvungen att ringa och säga att vi får ta de en annan dag.. Mammas älskling har haft de besvärligt med magen idag, så strax efter 13 kom jag äntligen ut med henne i vagnen och då var de bara att gå och gå, vi var nog ute i 1½h och när vi kom hem körde jag ut vagnen på balkongen och där fortsatte hon sova i en timme och jag fick i en mig god kopp kaffe och en skål med lite glass med massor med banan på:) Och så en massor med D-vitamin som kära solen bjöd på, underbart!

Men sen när Millie vaknade så var hon inte alls så glad, hennes mage är så besvärlig så idag igen fick vi hjälpa henne med febertermometern litegrann (och ja den är riktigt insmörjd med båda olja och idomin och vi är väääldigt försiktiga, så att ni vet:)) och som alltid fungerar de och hon kan sköta magen sin och hon ser så nöjd ut efteråt:)
Och nu har vi en pigg tjej men man får inte sitta still med henne utan de ska vara rörelser annars är de tråkigt!

nej nu finns de inge mer tid att sitta här och inte har jag kunnat svara på några kommentarer, tiden finns inte till till de, men hoppas på att morgondagen bjuder på lite fler timmar:P

Kram på er!


En lite ofräsch morsa men man kan ju inte vara på topp varje dag;) 
Men sen så gör ändå mammas älskling bilden underbar, min vackra Millie!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men är det ett litet smile man ser från henne där.

Åh vad man kan smälta då=)

Ses vi till helgen? Lördag på dan!?

Puss

2011-03-31 @ 09:55:11
URL: http://eldiablojosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0