Millie, dotra mi

Tack så mycket för alla gratulationer! Dom värmer jätte mycket även om jag inte svarat för just nu så går all min tid åt min älskade dotter, som vi har bestämt ska få heta Millie. Millie Caroline Naylia

Vi är fortfarande på BB och har nu bestämt att vi blir kvar tills imorgon, då natten var ganska jobbig då jag fick amma varje timme och hon ville bara ligga hos mig hela tiden för att vara nöjd.
Älskar att ligga och snusa på henne , när hon söker kontakt och vill att mamma ska pussa på henne och stryka henne i pannan. Sa de i natt när man varit vaken nästan hela tiden och brösten ömmade att herregud vad man älskar henne, för hur jobbigt de må en kännas så när man tittar på henne så försvinner allt de.

Just nu ligger Millie och pappa hennes och sover brevid varandra, dom är så fina min hjärtan!
jag ska också lägga mig och försöka sova en stund, iaf blunda.

Men skriver något sen när vi kommit hem och de lugnat sig lite. Bloggen blir lite lidande nu men hoppas ni har överseende med det.

Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Vilket fint namn! Roligt att du skriver litegrann iaf så man blir uppdaterad :) Men känner ni för att stänga av telefonerna, datorn, låsa dörren och dra för gardinerna när ni har kommit hem SÅ GÖR DET! Ta hand om denhär första tiden för ni får aldrig tillbaka den sen...svisch säger det bara och sen tar Millie studenten :P

Puss och kraaam!

(Och ni, man behöver inte städa eller diska heller, det får se ut som hell hemma när man har en liten bebis ;)

2011-03-10 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0