helgen med min älskade lilla familj

Bloggandet hamnar lite på sidan av och istället njuter jag av min lilla familj. Var på lillängen igår och tog en promenad ner och  hem. Sen har vi bara myst. Somnade i soffan halv 10 igår sen så vaknade jag och gav Millie mat sen så gick jag och la mig och älskling tog hand om Millie. Så är ganska utvilad idag:)
Skruttan ligger här brevid nu och fäktar med armar  och ben och så blir hon sur när  ingen pratar med henne så får nog av sluta detta inlägg nu!
Tänkt försöka mig på en förlossningsberättelse får se vad man hinner idag!
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Mia...numera mamma till en liten prinsessa!

HA HA... känner igen det där med fäktande armar... Hej hallå... ge mig lite uppmärksamhet tack!! :)

2011-03-28 @ 17:41:41
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0