godnatt.

Lite sent inlägg idag eller väldigt..
Men kommer ändå inte i sängs förens midnatt då Millie ska ha sin ersättning runt då,
blivit en vana nu så att hon sover längre istället. Och jag har ingen ro att lägga mig innan hon fått de.
Idag har vi varit hos Millies mormor och morfar på middag efter de så åkte vi på Willys för att storhandla.
Där inne så blev hjärtat mitt alldeles ledsen och vad de kändes i mitt mamma-hjärta då!!
Men tur som var mormor med som då tog uppe henne och efter en liten stund somnade hon om.

Vi har mest varje kväll haft en orolig liten flicka här hemma sen vi kom hem från bb, speciellt vid den här tiden.
Men ikväll har vi en väldigt trött dotter som sussar gott på pappas bröst.
Så jag hoppas de inte påverkar hennes sömn inatt, att hon då istället ska vara vaken, återstår att se:)
Och imorgon är de våran första ensamma dag hemma, för imorgon börjar älskling att jobba igen.
Men jag och Millie ska mysa i sängen och sen ut och ta en promenad och sen vid 3 tiden kommer bvc-sköterskan
på hembesök, ska bli så spännande och se hur mycket hon har gått upp!:)


Hoppas att ni haft en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0