Sveriges nationaldag

men de är väl ingen som missat de tror jag?
Men tycker vi är så fruktansvärt dåliga på att fira de, vi borde ta efter Norge litegranna!
Så här hemma dagen till ära så har vi tvättstugan! haha...
Men senare blir de att åka till Millies gammel- momma och moffa och äta middag.
Millies mormor och morfar kommer också dit för att äta.
Finns då ingen bättre mat en mommas mat! Idag blir de stek potatis och såååås!
Jag trodde att de skulle bli fint väder idag, visst solen tittar fram men de blåser ju så hemskt.
Inte riktigt något väder att vara ute med stumpan i för vi hade tänkt fika lite ute på gården, för igår
blev de inget då de solen försvann..
Så vi myser på här hemma lite till innan vi ska iväg:)
Och idag blir även skruttan våran 13 veckor!
Millie igår när hon pratade med sin kusin i Filippinerna och hennes farmor i Sundsvall.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Tackar :) Wilbur är fem veckor.



Jag läste just din förlossningsberättelse, herreguuuuud så liten din flicka var när hon föddes. :) Wilbur föddes 38+0 och vägde 3235g och var 52cm lång :)

2011-06-06 @ 17:28:12
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

När Wilbur föddes så sa jag "men vad han är LITEN!" och barnmorskorna sa att det var han inte alls, "JOHO!" sa jag. Haha. :) Millie ska ha varit gudomligt söt och pyttig. :)



Ja, han sov så himla mycket bättre i natt. Eller ja, han vaknar oftast två gånger varje natt, vid halv tre och vid fem men i natt vaknade han bara en gång. Jag misstänker att det kan vara för att det inte var lika varmt i natt, :)

2011-06-07 @ 07:52:48
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0