sovmorgon

Idag har jag fått en rejäl sovmorgon vet inte sist jag sov så länge!
Vaknade klockan halv 11 yrvaken och undrade på vart mitt vackra barn var.
Melanio hade packat ner henne i vagnen för att gå och köpa blöjor som snart är slut här hemma.
Då hade dom även tait en tur till min mormor och morfar och överraskat dom och kan tänka mig vad glad dom måste ha blivit när dom kom!:)
Nu är dom hemma, Millie ligger på golvet  på sitt lapptäcke och leker. Hon har fullt upp med att snurra runt nu, mage till rygg klarar hon, vänstersida går bra, till höger är de lite svårare. Och mage till rygg är hon god väg att klara men armen är ju ivägen då så då blir hon arg efter några försök att de inte går.. oojoj nu blir hon arg...att de inte kan gå som man vill! antar att hon tänker så;) Fick bli lite käk nu, tröttsamt att träna så där.
Idag blir de iväg och börja fixa till håret, färg och slingor men får bli i två omgångar, tur man har en bästa vän som är frisör:)
Hoppas ni andra får en trevlig dag!:)
vad tiden bara rusar iväg, här var Millie bara en vecka ungefär♥

Kommentarer
Postat av: Angelica - mamma till Moa

Hon är så söt!

2011-06-20 @ 12:37:10
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Elin

Vi måste ses snart frugan!! :)

2011-06-20 @ 21:20:15
URL: http://frendiin.blogg.se/
Postat av: Emelie- Mamma till Lilly

Jag håller med, det går så vansinnigt fort med våra små!



Svar: Lilly sover i sitt rum och jag sitter alltid och ammar henne där på nätterna. Ibland på morgarna får hon däremot komma in till oss och liggammas och mysa :) Lilly somnade alldeles nyss, jag har bestämt mig för att prova lära henne att komma till ro själv och inte somna pga amningen i min famn som hon alltid gjort. Det tog 2 timmar och en antal nappinstoppningar men det verkar ha gett resultat. Vi får väl se hur länge hon sover...



Vad duktig du är som joggar, själv har jag bara tagit mig ut två gånger än så länge. Men några promenader har det däremot blivit. Jag har ju också många kilon kvar innan jag är nöjd men det känns bra att det som kom med graviditeten har ammats av i alla fall ;)



Ha en fortsatt härlig kväll!

Kram

2011-06-20 @ 22:12:35
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0