hurtbulle

Denna morgon har man ju varit ganska effektiv
Millie har var så snäll och sovit och lekt för sig själv så då har jag kunnat stöka på här hemma.
Blev städning på balkongen så nu är jag redo för härliga dagar där ute:)
Och sen blev de lite dammtorkning här hemma.
Så lite trevligare är de här nu:)
Nu väntar jag på att några vänner ska komma en är frisör och den andra ska bli klippt.
Och även enas lilla pojk som föddes 3 veckor efter Millie men som var 2-3 månader förtidig född.
Ska bli spännande och se skillnaden på våra bebisar:P
Och idag fyller Millie 3 månader, hipp hipp hurra för mammas tjej idag!
Blir ett inlägg sen om hennes utveckling som jag gör varje månad!:)
bjuder på en webcam bild på oss idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0