fin väder = dåligt bloggande

Ja solen hittade äntligen lilla Östersund. De har varit underbart väder i flera dagar nu.
Så har inte suttit mycket framför datorn, så idag när jag gick in på bloglovin så hade jag 63st inlägg att läsa!!
Och de gjorde väl inte så himla mycket för nu har solen lämnat oss igen och verkar inte komma tillbaka på flera dagar... Men de kanske inte gör så mycket, kan vara skönt för hjärtat att slippa värmen någon dag.
Varit en tuff vecka för henne, vaccin =feber och über-varmt!
Men blir verkligen imponerad på henne att hon ändå är så pass glad. Men idag har hon varit jätte trött och bara sovit och sovit och om hon inte gjort de så har hon bara velat äta.
Hennes gudmor var här en sväng och hälsade på också, så fick dom mysa en stund, så kunde jag och Melanio gå ut i förrådet och hitta mina sommarskor, för de är ett riktigt bombnedslag där inne.. Nu står saker och ting lite bättre och jag har sommarskor att ha på mig:)
Nu har jag och min vackra man smaskat på en kladdkaka med lite glass..(ajaja..) Mycket gott men råkade lämna kakan i ugnen någon minut för länge..
Skruttan våran har legat och sovit en bra stund nu och snart ska mamman i familjen också gå och lägga sig för att möta upp John Blund, är verkligen jätte trött så blir ingen bild idag orkar bara inte gå och hämta kameran som ligger i köket:P
Jo förresten är de ingen av er ammande som har tips på en amningsBH som har smala axelband?
Dom BHarna jag har är axelbanden så breda på...inte så fint under vissa linnen man ska ha nu under sommaren..
Sov gott så höres vi en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0