bloggtorka....

finner inge nöje med att sitta och blogga just nu..
Dagarna rullar på, nu är hela lilla familjen samlad om dagarna. Melanio är ledig nu till efter midsommar innan jobb drar igång igen. Så vi njuter för fullt, Millie blir uppassad av både sina föräldrar, nästan så att vi bråkar om vem som ska ha henne!:P
Nätterna har varit lite bökiga för skruttan nu några dagar men inatt så sov hon från 22-05 tills de var dags för lite påfyllning för att sen sova till 9 sen men då var de mellan mamma och pappa för hon totalvägrade att somna i sin säng igår utan hon skulle ligga och hålla handen och när man släppte så vaknade hon, vanligen så somnar hon själv i sin säng. Men de var mysigt och få ligga och snusa på sin gullunge hela natten:)
(en liten uppdatering för min skull om Millie som jag sen kan se tillbaka på)
Annars är allt som vanligt. Millies mormor har varit hem en sväng från stugan, vi har varit och hälsat på min farföräldrar. Och jag och Melanio (och sjävklart Millie också) var och gjorde de sommarfint på pappas grav idag.
Ja de var väl de jag hade att berätta
våran gla'skruttis iförrgår påväg hem från stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0