besöker fiskmåsarna även idag

De blir nog en tur ner till badhusparken även idag :O Några ur föräldragruppen ska dit och då vill ju självklart jag och Millie dit också och träffa dom! Funderar på att ta en tur in på jobbet också och säga hej och sen vill jag även förbi loppisen som är nere på stan, har fått för mig nu att jag vill ha en kökssoffa(?) hur jag ska få plats med den har jag nog inte tänkt på men kan ju drömma lite:)
Får se vad som hinns med idag, får väl vara glad bara man kommer ner på stan;)
Nu ska jag fixa till mig, ta en kopp kaffe medans lillsnusan min sover och fixa ordning allt som ska med!
våran lilla stekare igår på mataffären:)

Kommentarer
Postat av: Emelie- Mamma till Lilly

Jag måste ju bara fråga vart ni har fått tag på den där pyjamasen? Jag tycker att den är så himla cool! :)

Kram

2011-06-29 @ 22:34:23
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: emma

Snygg dress! ;) eller hm det kanske inte var den jag trodde.... Snygg ändå. :)

2011-06-30 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0