3månaders vaccinet..

Nu på morgonen var jag iväg med Millie till BVC och de var dags för vaccin.
Lill hjärtat mitt blev så ledsen när dom stack henne men de gick över ganska fort,
speciellt när hon såg kaninen som hängde över skötbordet när jag skulle sätta på henne byxorna:P
Sen tog vi bussen in i stan, jag köpte mig en sallad för visste inte om man
skulle hinna göra sig någon lunch om skruttan skulle vara ledsen när jag kom hem.
Men hon har varit på så gott humör.
Jag sitter nu ute på balkongen och har ätit lunch i lugn och ro och läst alla bloggar man följer:)
Medans Millie ligger i vagn-liggdelen här brevid mig och leker med sin dinglis
och alla andra leksaker hon ska ha där:P
Nu ligger hon och myser med tutt och snuttefilt.
Hoppas hon får fortsätta må bra, får se då till natten om febern kommer smygande..
Får nog kanske sova hos mamma och pappa i natt och kramas:)
Idag ska jag skriva om hennes 3 månaders milstolpe, utveckling:)
(Så här ligger mammas skrutta och myser just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0