svärmor och jag

Sitter i Sundsvall nu hos svärmor. Shoppat en massor, hittat klänningen jag ska ha på dopet, Millie myser med sin farmor massor, saknar pappa där i mellan, men som tur kommer han imorgon. Och min underbara dotter blir 4 månader idag. En milstolpe känns de som, de är nu dags för att börja med smakisar, men de får vänta tills vi kommer hem från Sundsvall, man vet ju aldrig vad lill"maggen" tycker om de.
NU ska jag fortsätta njuta av tiden här så hörs vi när vi kommer hem till veckan!

Kommentarer
Postat av: Emelie- Mamma till Lilly

Åh, vad roligt! Jag längtar tills jag får ge Lilly smakisar, ca två veckor kvar för hennes del. Om vi inte fuskar lite förstås när sambon kommit hem ;)

Min svärmor började ge sina smakisar vid tre månader och dom är det inget större fel på så vi får se :)

Kram

2011-07-07 @ 20:57:32
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0