Lugn ensam kväll

Ja här ligger jag själv utslagen i soffan med tvkontrollen på magen och datorn i knät.
MiMi sover sen två timmar tillbaka och min älskade make är på fest med jobbet.
Stråket har nu startat här i Östersund så de lär väl vara ganska livat på stan kan jag tänka mig även fast regnet öser ner. Själv så har jag de ganska så gott här i min ensamhet:)
Ska göra mig lite te nu snart och sen blir de nog sängen för min del.
Imorgon har jag tänkt att ta mig ner på lillängen för att kolla på skopunkten på jakt efter ett par söta ballerina skor jag kan ha till dopet. Och sen kanske de blir lite loppis, får se vad övriga familjen säger imorgon:)
Hoppas ni andra har en trevlig kväll!
Jag för litet mer än ett år sedan, tidigare den dagen plussade jag
och tänka sig nu ett år senare sittar jag här med världens vackraste och underbaraste Millie!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0