Älskade dotter

Ja nu har ännu en månad passerad. Och lill-hjärtat blir bara större och större.
Tiden som vanligt bara rusar iväg och framstegen blir bara större och kommer fortare.
Jag är en otroligt stolt mor till en underbar liten dotter med en otroligt stark personlighet.
Dagarna fylls av massor med kärlek, skratt och lek.
Det är otrolig resa man får vara med om nu och jag vill ta vara på varje dag, varje minut med min dotter
för snart lär de väl vara, "kan själv" och "mamma vad du är jobbig" ;)

Lite som hänt denna månad:
Väger nu strax under 6kg och har ½cm kvar till 60cm.
♥Sover ungefär som vanligt om nätterna.
♥Älskar att ta i med höga toner, intressant att höra sin egen röst!
♥Nu går de undan från rygg till mage, har inte tid att ligga still nu.
♥Sen är fötterna otroligt intressanta, greppa och smaka!
♥Nu har första smakisen (morot) blivit intagen och de blev en stor succé inte en enda min utan ville bara ha mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0