25 härliga år

För 25 år sedan på ÖStersunds BB föddes de en väldigt envis tjej, som trivdes bra i sin mamma mage så hon föddes flera dagar senare än vad de var beräknat. Men jag beräknade de väldigt bra tycker jag, för får då alltid fira min födelsedag under yran:) Men idag blir de inget sånt för mig. Familjen har precis gått hem, så nu är de min lilla familj kvar och även min kära svärmor är på besök. Om en timme kommer de två kära vänner för grillning och sen ikväll har jag och Melanio tänkt göra premiär på nattlivet tillsammans sen vi blev föräldrar och första gången för mig. Men får se hur man känner sig efter ett glas vin (även de de första på över ett år), kanske blir super trött. Men har tänkt iaf gå ner på stan och kika lite:)
Nu ska jag fortsätta njuuta av min dag medans den är:) Ha en mysig lördag!
"Systra mi" och jag, glada men sen tanken att hon ska flytta flera hundra mil bort gjorde oss lite ledsen men sen tanken att jag får åka på semster till den goa' staden är väl inte så fel;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott!

Hoppas du hade en härlig födelsedag och att vindrickandet gick bra ;)

2011-08-01 @ 19:23:00
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0