underhållande torsdag

Hade egentligen tänkt ge mig på att baka lite små kakor, men dom som jag tänkt göra fattades de lite grejor till.
Så skickade sms till my man om att han skulle köpa de som fattas, så kan jag kanske baka imorgon.

Sen har jag tvättstugan idag. Men sen har jag mest legat i soffan, ligger och tittar på big brother glashuset på webben, haha gurkan och Jimmy vilka snubbar!
Väldigt underhållande dag hehe. Men man kan ju ha någon lugn dag, tycker man mest är iväg på något varje dag.

Och nu har man börjat sova så dåligt på nätterna. Så de kan vara skönt att han någon lugn dag och dega i soffan.
Man märker att de börjar närma sig, för nu börjar man drömma mycket om bebisen ankomst.
Sen får man ju springa upp på toaletten varannan timme och mina höfter är ju inte bättre, så de är ju så jobbigt att på toan om natten, för man blir så stel när man ligger still. Så dom första stegen man tar kommer man nästan ingen vart på..

Nej nu ska jag fortsätta titta på gurkan och Jimmy hehe....

  
   Slapp i soffan                bebismage 36+6

Kommentarer
Postat av: Mia BF- 10 Mars 2011

Ha ha.. jag gillar också Gurkan.. säg en såpa han inte averkat.. eller kommer att avverka!



Ja, nu ska det bli så skönt att gå hem.. det är ju trots allt bara 14 dagar kvar till BF nu!! Så på med mysbyxor och ner i soffan..å så är det bara att ladda som gäller! :)

2011-02-25 @ 10:04:48
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0