shopping

Idag har jag varit på en liten tripp med mamma och momma.
Började med att jag skulle ta en liten promenad till mamma där jag skulle åka bil med Bengt till momma.
Men de var så skönt ute och orken var på plats, så ringde och sa att jag går hela vägen.
Så gick en 40min promenad, i vanliga fall så tar den bara 20min (om ens det) men nu är de lite mera att bära på!

Där ifrån åkte vill till triconor, kanske "lite" tantbutik men där hittade jag mig två tröjor på 70%.




Sen hann även jag och mamma med en liten tur på Lindex och där hittade jag en sovpåse till pruppen.
Har funderat på köpa en sån och testa sen om dom är bra. Kan vara skönt att ligga där och sprattla med benen.
Och denna var också på rea, så den kostade bara 75:-, som hittat:)



Och detta är jag idag, har en ny tröja på mig som jag beställt på ellos. Även de på rea! haha jag har blivit proffs på att handla på rea:P



Nu väntar jag på att min kära gubbe ska komma hem så vi kan äta!

Kommentarer
Postat av: Steinmiriam

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-11-24 @ 13:37:11
URL: http://steinmiriam.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0