MAGEN v38 (37+2)

Kanske dags att lägga upp någon magbild då jag inte gjort de på någon vecka.
Och antar att jag kommer bli sur om jag inte gör de, som jag kan kolla tillbaka på sen:)


             

Så ser ni min inte existerande navel, men som pluttar ut på varje tröja nu hehe.
Och min hormonrad som går lite kors och tvärs:P
Hur kommer de vara att inte ha mage sen? Konstigt. Har ju som vant mig vid den nu, att ha den ivägen när man ska öppna dörrar, när jag ska skjuta mig närmare bordet och sen satt mig så nära att magen nästan lyfter bordet.
Och framför allt kommer jag sakna stunden på kvällen då älskling smörjer magen min och vi drar igång speldosan och spelar för våran älskade prupp i magen.
Men allt detta kommer jag nog inte bry mig om när den väl är borta,
för då kommer jag ju ha någon liten att mysa med! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0