Lördag hela dagen

Som vanligt vaknar jag 8.20, varje morgon är de så.. + att man är upp flera gånger på natten..
Men hade bett Mille om tillåtelse kvällen innan att få väcka honom om jag vaknade tidigt.
Men väntade iaf till 9 för sen fanns de inte så mycket mera att titta på i datorn..

Sen klev vi upp och åt en riktig lördags-frukost, iaf jag, Mille kör starkt på sitt kaffe istället.
Sen ringde min käre bror som ville hitta på något med oss och hans familj.
Så vi gjorde oss iordning och träffades upp i badhusparken, så dom åkte skridskor, jag satt som vanligt i en solstol, men fick kliva upp med jämna mellanrum så man inte blir för kall.
Tog mig faktiskt en liten tur på isen själv, jag verkligen äääälskar Östersund på vintern.
De är så otroligt vackert där nere! Mycket att göra för hela familjen.
Längtar tills nästa vinter när vi har våran knodd att ta med oss dit:)

Sen blev vi bjuden på middag hos bror, men var tvungen att tacka nej....
Orkar inte så mycket nu, och kände att jag behövde få åka hem efter vi varit i badhusparken..
Somnade när vi kom hem, hade så ont i kroppen och så himla trött.
Men nu är jag på G igen..haha..nästan.. Men jobbigt att man man VILL saker men inte orkar.
Men de får väl vara så här ett litet tag till, för de är absolut värt det i slutänden!:)

Nu blir snart en dusch. Efter jag hört alla bidrag på melodifestivalen.
Och sen tror jag nog de blir lite färsk ananas och glass!

Kommentarer
Postat av: Mia BF 10 Mars 2011

Vilken myslördag!! :) Och ananas... guuud så gott!

2011-02-27 @ 11:04:12
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0