Jag hade en dröm..

Inatt satt jag på toa och märkte att slemproppen gått, jag satt jublandes på toaletten, alldeles överlycklig!
Och skulle springa och berätta för Mille som låg och sov i sängen.. tills det att jag vaknade upp själv och insåg att allt bara var en dröm...FFFFAAANNN hahahaha. Underbara dröm, var ju så glad över att något hände:P
Aja slemproppen är fortfarande på plats..fast tänk tänk om den har gått? näääääääää....

Imorse vaknade jag av att Mille ringde och väckte mig. Så sov faktiskt till halv 10, härligt!
Sen klev jag upp och började hamra, byte plats på tavlor här hemma, så nu sitter de en tavla ovanför där spjälsängen ska stå, ja den står inte där än, men tavlan hänger där, så får se sen då hur de blev med min beräkning!

Nu ska jag snart iväg och handla, veckohandla och sen kommer Mille och hjälper mig med kassarna. Då affären ligger precis vid Milles jobb så skulle jag börja handla och sen får han komma och bära;)


 
Blev iaf så här här hemma nu när vi fått upp draperiet, så nedanför våran sen ska spjälsängen stå.
(hahahaha men vet inte vad Mille gör, ser bara två fötter som sticker upp i höger hörna?:P)
(joo nu fattar jag, han ligger ju på magen ut på våran soff-pall!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh nej, vad drygt att det bara var en dröm :P Jag har hittills haft tur och sluppit drömt något sånt där för jag kan tänka mig att man bara längtar ännu mer då ;)

2011-02-28 @ 17:31:17
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0