Ingen bakad kaka

Nej de blev inget bakande för mig idag. Åkte ner med Elin och Rasmus en sväng på stan.
Är inte gjord för stan nu, även Elin påpekade att jag försvann lite. Mycket folk, en trött Ida med en bebis i magen som de var full fart på, och i magen finns de inte mycket plats kvar i nu, så kan ju lova att de känns när pruppen rör sig, speciellt när magen är utsträckt, som när man står. Var på stan i ungefär en timme sen åkte jag hem och la mig i sängen.
Slumrade till en lite stund, tills Mille ringde för att kolla vad han skulle handla och efter jag pratat med han tänkte jag blunda en liten stund till men då ringde Janndara. Och sen var de dags att börja med maten.

Ikväll har jag haft soffan för mig själv då Mille har haft några kompisar här och dom satt i köket hela tiden hehe
Så då fick jag ha soffan för mig själv, så tittade på film, baby on board, så satt och fällde lite tårar på slutet och längtade efter våran bebbe:)

MEEN imorgon ska vi då baka kakor så de står härliga till!

Nu blir de natti natti sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mia BF 10 Mars 2011

Ha ha...ja vi hade svårt att hålla oss för skratt.. lilla tanten.. vet inte om hon kanske ramlat och slagit i huvudet för hon var lite blå slagen i ansiktet... Men det var ju så roligt!! :)



Blir också sugen på att baka..vet bara inte vad..å så är det lite dåligt med plats i frysen också! :)

2011-02-26 @ 11:44:51
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0