Dessa rörelser är inte att leka med!

Herregud vad de känns i magen nu när pruppen härjar runt!
Inte dåliga rörelser, men de börjar nog bli trångt där inte. För de känns!
Alltid tyckt de varit mysigt med alla rörelser, inte lika mysiga nu hahaha
Men älskar verkligen när man känner hur pruppen stökar på där inne.
Tycker bara att nu i helgen så har de blivit annorlunda. 
Men de är ju super för då måste de ju tyda på att våran prupp börjar lägga på sig lite bebishull!:)


Dagen började med att vi klev upp och satt igång datorn för att prata med Milles morbror och moster i Filippinerna.
Medans höll jag på att baka syltgrottor, blev ganska lyckat,
förutom att jag glömde av dom i ugnen så dom blev lite väl gräddade, men äääh kaka som kaka!:)
Sen har vi även suttit och betalat alla räkningar och gjort månadsbudget,
vet inte riktigt om de hålls men känns bra att man gör upp och kollar på hur man kan lägga pengarna.
Sen efter de så kom mamma, Bengt, bror Per och hans son Viktor upp hit för att fixa till draperiet.
Så nu är sovalkoven lite större, kommer nog bli jätte bra de där när spjälsängen ska på plats:)
Bebis kommer nog sova gott där inne!

Nej nu ska vi gå och hämta maten vi beställt, blir kebab och grillbiff idag då soppan vi tänkt äta inte kändes så lockande!

Hoppas ni mår bra idag och har er en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Nuu har jag hittat hit!! :) Tack för i fredags stumpan <3

2011-02-27 @ 21:12:09
Postat av: Ida

Usch då vad jobbigt.. apelsin har jag också tyckt lite extra om, och citron. Skar upp citron och åt i klyftor i början. Haha. Pannkakor har jag ätit fler gånger under min graviditet än jag gjort under hela mitt liv typ.. haha. Aldrig varit ett fan av pannkakor för jag tyckt de inte är riktig mat (tycker jag fortfarande) men det är ju så gott!!! ^^

2011-02-27 @ 23:02:15
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0