Dagen som varit

Idag hade jag tänkt blogga lite och lägga upp en bild på mig men de brukar inte gå som jag tänkt mig nu för tiden, speciellt de jag säger.

Har iaf varit och träffat dom blivinade morsorna idag, trodde inte jag skulle komma iväg, har legat vaken mest hela natten och grubblat inatt. Men fick de svar jag behövde imorse så de känns verkligen super bra!
Så hoppade upp ur sängen jätte glad och gjorde mig iordning och lika trevligt som alltid att träffa brudarna.
Men saknade ena Sara som var förkyld och så saknade vi Anna, men hon fick en dotter i natt!
Så massor med grattis till henne!

Sen åkte jag hem och så kom Erina hit upp för att fotografera mig och magen och även Mille var med på några kort så ska bli spännande att se hur bilderna blev sen.
Och vi passade även på att fråga henne om hon vill ta på sig rollen som gudmor till våran prupp.
Och ja de ville hon! Hon blev väldigt glad och de glädjer oss att hon vill bli de!

Nu ska jag äta lite choookladbollar som jag gjort och titta lite på big brother, kommer fastna i de så jag vad om..!

Men hoppas ni haft en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: josefine

Vilken fin blogg då gumman! =)

Puss

2011-02-23 @ 16:15:57
URL: http://eldiablojosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0