Vågar man ropa jaa.?

Våran lill-tjej har äntligen, förhoppningsvis, börjat få sova riktigt på natten. Har nu sovit bra i 3 nätter och dom senaste två har hon sovit, förutom att vaknar för att komma över och fortsätta sova brevid oss, för att sedan sova till runt halv 8, och ingen mat under natten:) Lösningen, jo tvn och datorn stängs ner vid 18 på kvällen. Inget som kan störa henne. Sen blir de gröt vid 19 och sen duschas/badas de och sen välling strax innan 20 och sen sover hon gott och inte vaknar flera gånger och är alldeles orolig. Man tänker som inte på de, att man har tvn på i bakgrunden att de kan störa skruttan, men även fast hon inte tittar på tvn direkt så snappar honupp bilder och sen så ska hon bearbeta de i sömnen, ja de kan ju inte bli en så bra kombination, iaf vad jag tror att de beror på.
Huvudsaken att hon börjar få sova bättre och inte så oroligt.

Nu ska jag och Millie iväg och handla bakgrejor för idag står bakning på schemat och Millies gudmor ska komma och leka med henne så jag kan baka ostört:) Gilla!
De blir saffransbullar och sen tror jag att jag ska göra lite rocky roads kakor:)
Sen ska jag nog försöka mig på att göra fisksoppa med saffran idag till middag
Måste rusa nu höres sen, kanske med resultaten:D

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Haha, såklart! Och 16 dagar till födelsedag, inte 17 :D Kram, lycka till med bakningen!

2011-12-01 @ 09:43:53
URL: http://madeleines.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas att hon börjar sova bättre nu!

2011-12-01 @ 10:01:17
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0