Nu verkar de snart vara dags för denna mor att att ut i arbetslivet ro

Imorgon vankas de möte med min chef. Arbetet börjar kalla. Vilket jag egentligen inte trodde skulle göra än.
Men med bättre möjligheter till jobb och tjänst och även bättre arbetstider, vilket jag tror de blir.. så kan de bli dags för mig att börja jobba redan slutet på januari, som egentligen skulle vara slutet på mars.
Men jag är glad. Jag har länge funderat på att börja jobba nätter och nu dök möjligheten upp. Och den låter så lockande och de känns som att jag kommer att kunna njuta av Millie så mycket mer.
De enda nu som fattas är en större lägenhet, men de förhoppningsvis verkar som att tomten hört min önskan, en nyrenoverad 3:a kanske kan bli våran, så snälla ni som läser kanske ni kan hålla tummarna med oss?:)
Känns som man går på nålar men ska nog ringa och vara på om 2 veckor igen men damen som har den lät iaf positiv till oss.
..de verkar redan som att år 2012 kommer bli ett fin fint år för familjen Tongco!
Nu ska jag ta och bädda sängen, jag ska få äran att få sova på en madrass på golvet inatt med pappa M ska ta Millie inatt i hopp om att hon inte ska vara lika mammig, lite övning inför mina jobbnätter!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag håller både tummar och tår för eran skull! Hoppas ni får lägenheten och att det kommer gå bra med jobbandet :)

2011-12-30 @ 10:05:40
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Maria

Håller tummarna super hårt för att den blir eran =)

2012-01-01 @ 19:48:04
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0