Mammabatterierna är nu laddade

Igår kväll så sov Millie hos sin mormor och morfar och såg ut att vara väldigt nöjd när vi lämnade av henne:)
Så vi gick hem och satte oss först en sväng framför tvn, varje gång Millie sover borta så gör vi de, sätter oss i soffan och bara känner lugnet. Sen blev hemmagjorda hamburgare som blev mycket goda!
Och till kvällen kom de några stycken hit och vi satt och surrade och smuttade på lite cider och sen bar de iväg på krogen. Ja jisses, är då ingen krogenmänniska riktigt nu för tiden... Stod mest i ett hörn och blev förvånad över hur människor kan bete sig.. Men de var en rolig kväll och så roligt att bara få vara Ida lite, de behövs och de är viktigt tycker jag. Nu sitter jag och äter min frukost för att snart iväg och hämta min lilla skruttis som jag längtar efter så!
Medans älskling är kvar hemma och dammsugar och torkar golvet, lite lättare och göra sånt när inte Millie är där och röjer;)
Sen blir de bara mysig familjedag/kväll och de ser jag framemot så! Min älskade lilla familj♥

Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Hugo

Oj stänga av tvn här hemma vore väldigt svårt då jag och Tobias kollar på minst ett program varje kväll som vi följer typ vid 20,00 tiden. Men vi sänker och försöker varva ner iallafall. Testade stänga av tvn igår typ 30 min innan Hugo sov, de gick väl sådär.. han var typ lika endå.

2011-12-03 @ 10:59:13
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Emelie

Härligt att ni hade roligt iaf :)



Känner igen det där, innan jag fick Lilly kunde jag gå ut flera gånger i veckan om tillfälle gavs. Senast jag var ut kände jag mig som värsta gammelkärringen. Skickade ett sms till sambon och skrev att alla på krogen såg ut att vara 12 år gamla... Det var antagligen nykläckta 18-åringar men ändå ;)

Kram

2011-12-03 @ 19:02:32
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Fina du!! :) Å gud så härligt att bara få vara själva lite å gå ut på krogen.. även om man nu förbluffas av hur folk kan bete sig! :)



Men i bland önskar jag faktiskt själv efter en total "bläcka".. alltså... inte att jag vill däcka.. men att ha en helt crazy kväll där jag inte behöver tänka på något. ;)



Tack för tipset ang. tv och dator... kanske kan det vara någonting för mig/oss.. då tv:n ju faktiskt står på i bakgrunden allt som oftast. Även data skärmen "dyker upp" titt som tätt och Lexie är mer än nyfiken!



Förhoppningsvis är det tanden.. men om inte.. så ska jag också stänga av dessa störningsmoment..det går ju faktiskt att kolla på "play" efter att dom somnat! :)



Kram!

2011-12-03 @ 21:53:05
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kristine

Vilken snygg mamma :)

2011-12-05 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0