juloutfit check!

De har varit ganska så tyst här men har njutit av helgen med familjen plus att jag hade ett arbetspass i lördags.
Idag så har jag hunnit med en tur på staden med mamma och Millie och Melanio kom sen och också gjorde oss sällskap:) Och en tur på staden resulterade i att jag hittade min jul outfit, hade egentligen tänkt ta något i garderoben men så snubblade jag över en sån fantastiskt vacker blus från VILA så var ju tvungen att köpa den och sen har jag ju som ingenting att ha till den så blev en fusk-skin-kjol på Gina Trico också;)
Imorgon blir de staden igen med en mamma från föräldragruppen och hennes son, hon säger att hon ska ge mig en kurs i att åka med barnvagn i rulltrappa för jag vägrar att åka med den, så får se då hur de går;)
Ska försöka hoppa in i duschen nu, ikväll kändes de jobbigt utan hellre skulle jag hoppa ner i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0