Jag överlevde!

Då har jag gjort mitt första arbetspass, på hela 3h. Alldeles perfekt, lite mjukstart:)
Men litegranna att komma ikapp, nya boenden, alla rutiner (gamla som nya) och att komma ihåg hur datorn, programmet vi använder, ja när jag kom in där så hade jag 1440 nya anteckningar jag skulle läsa!
Imorgon ska jag infinna mig på jobbet kl0700 klockan är nu ställd på 05.45 hääärligt:P
Och sen blir de jobba söndag och sen har jag gjort min första jobbhelg!
Som de ser ut nu blir de ungefär 1 pass i veckan och de känns bra att iaf ha en dag man få göra något annat än att bara vara mamma, för de är så roligt att få sätta på sig sin yrkes roll igen, USKA Ida:)
Nu blir de kvällsmys med min älskling en liten stund till innan sängen kallar!
Hoppas ni har en bra start på helgen och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0