Ett rent nöje att få jobba!

Jag har en så trevlig dag på jobbet! Och något som var otroligt skönt ja de var att ha en halvtimmes rast! LYX!
Men jag har njutit av att jobba, så pass att jag nästan funderar på att börjar jobba på riktigt och Melanio får gå hemma, men bara nästan;)
Imorgon väntar ytterligare ett pass sen så är de inget förens nästa lördag.
Efter jobbet idag möte jag upp mina älsklingar för lite julklappsshopping, vet inte riktigt vad  vi hade tänkt för hemskt med folk var de! Så en promenad genom stan blev de och handling till middag och sedan tog vi bussen hem. Jag slumrade till lite här hemma, tar ju lite på krafterna att börja jobba igen:P
Sen har vi bara myst en massor. Som vanligt på kvällarna sitter vi samlade på golvet och sjunger och busar lite, ikväll så kittlade Melanio mig så jag höll på storkna men som tur var kom Millie och räddade mig, ja för hon kröp fram till oss vände sig mot sin far och skrek rakt ut på han och sen kröp hon upp i min famn och krama om mig och ändå såg man att hon gjorde det med glimten i ögat, men nu vet pappa att han inte kan mucka med mamma får då får han Millie på sig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0