doppa huvudet.

Ja idagen blev inte riktigt som jag skrev. När jag hade skrivit klart ringde min bror och undrade om vi inte skulle med på badet. Ja vi tackar ju inte nej till det så vi gjorde oss iordning och packade. Sen traska vi till mamma och där mötes vi av en strålande glad Millie som kom krypandes mot oss, eller rättare sagt mot sin far:)
Sen så har dagen spenderats på badet. Millie var först lite skeptisk, ja kanske inte så konstigt då hon var alldeles nyvaken och kusiner som var alldeles speedad av badglädje!
Sen blev de ju inte så mycket bättre när hennes morbror doppade henne med huvudet under vattnet för första gången någonsin, jaa då blev de lite tårar, men de gick ju så bra ändå.
Så jag och Melanio gick då istället till babybassängen och där fick hon då öva på att bli doppad under vattnet och till slut så var de en liten fröken som skrattade och tyckte de var så roligt!:)
Hon älskar verkligen att få bada, plaskar hejvilt med armar och händer och skriker många långa lyckotjut!


Så nu är vi trötta i familjen, jag fick ju göra ännu en utflykt sen på kvällen med tant Erina till ICA MAXI!
Ja vi skrattade gott åt oss att vi kan bli så glad över att få åka på ica maxi, men de blev en julklapp inhandlad åt ett av mina syskonbarn och Millie fick en ny fin pyjamas och ja sen blev de massor med mat, dock är de farligt att gå på affären en lördagskväll för då vill man mumma på allt, köpa allt, sitter här nu med en skålgodis och är äckligt mätt:P

Nu var de mycket svammel på mig så slutar nu och hörs sen, trevlig kväll!
Jag och Millie på första advent

Kommentarer
Postat av: Erina

Vad fina ni är:) Vart har Millie köpt sina strumpor/byxor? Jag vill ha såna;)

2011-12-05 @ 00:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0