Första julen

Åter igen har de varit himla tyst här, julen har gått med rasande fart och som vi njutit av dessa dagar!
Både jag, Melanio och Millie har fått fantastiska julklappar. Och vi har myst dagarna långa.

  
  
 
 
 
 
 
   

Ja ni ser ju på bilderna vilken fin jul vi haft. Dagen startade med grötfrukost hos min mormor och morfar, har jag sagt att min mormor gör den godaste tomtegröten?
Sedan avnöjt vi kaffe och kaka på den underbara kaffeservisen Mon Amie.
Sedan så packade vi in oss i bilen och åkte till Hornsjön, Tossviken för att fortsätta julfirandet, 5 barn, 2 under 1år, 11 vuxna, jaa ljudnivån var härlig!
Tomten kom på besök. Jag åt den godaste senapsillen som min mor gjort. Kaffe och kaka så de sprutade ut genom öronen. Runt halv 23.30 var vi hemma. Millie alldeles upp i varv så klockan hann allt bli 01.30 innan hon sussade sött. Gårdagen blev de frukost framför tvn för stora och liten, pulkåkning och en riktigt slappdag och de behövdes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0