fredagstrött

Oj herrans vad jag är trött idag!
Känns enda in i märgen att de är fredag idag och nu betyder fredagar för mig, sova hela natten fär pappa är ledig imorgon.. Frågade redan tidigt idag om han kunde tänka sig ta denna natt.
De har varit lite bökigt i 2 nätter nu för vi har testat med välling, men då ville hon bara äta mera på natten så ska testa med bara ersättning inatt. Eller så kanske hon är mera hungrig nu när hon far runt på golvet!
Hittade henne i hallen idag tuggandes på mina skor, eller ja jag hann stoppa henne precis innan. Så de går undan här hemma nu.
Vi har gjort oss en tur på stan idag, Köpt sidenband åt Millie som hon ska ha i håret till dopklädsel, den som hon ska ha efter dopcermonin:) Sen blev de en långärmad pyjamas, då hon endast har korta och imorgon ska vi vara borta hela dagen, från morgon till kväll, ska på släktträff så kommer inte hem för ens sent och då är planen att Millie ska få sätta på pyjamas när vi ska åka hem så de är bara att lägga henne i sängen när vi kommer hem utan massor med bök. Sen blev de en tröja åt mig på slutrea som jag ska ha till mina kläder på dopet, köpte en innan på Gina men denna kändes mycket bättre att ha, sen var de väl inte fyskam att den bara kosta 39:-?
Och så har vi beställt massor med bilder på Millie och förstorningar.
Så dagen har gått undan, kvällen ska avnjutas av film, choklad och vitt vin. Var på bolaget för att köpa lite vin, en sån liten flaska, så tog mitt favvo vin black tower men sedan gick jag för bi alkoholfri hyllan och då kändes de mycket mer lockande att dricka alkoholfritt vin så då fick de bli så. Och de är ju nästan snäppet godare + så behöver man ju inte tänka efter innan man klunkar ett sånt glas eller att må dåligt efter.
Snart ska Millie äta kvällsgröt och sen ska hon och jag bada och göra oss fräsch inför imorgon.
Uscha slutsurrat på mig nu, ett jädrans pladder på tanten dom senaste inläggen...
HA en trevlig fredags kväll vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0