lyckad lördag

Är så trött nu efter en underbar intensiv lördag. Åkte tidigt imorse, hela familj Tongco. För att träffa min släkt (på mormors sida). De har varit spännande föredrag om släkten långt bak. Vet nu att vi har en präst i vårat släktträd men denne man levde på 1500-talet och sen har vi även en yrkesmördare(? ca1500talet) som gjort en gren i trädet också men hade en liten dam som ville ha min uppmärksamhet just då de berättas om denna man så kunde inte lyssna riktigt..
Sen har vi njutit av god mat, intressanta samtal och Millie har sköt sig alldeles utomordentligt och vi bytte till pyjamas där vi var och gav kvällsgröt och sen nattflaskan och hon somnade som en stock, sov sig igenom placering i babyskyddet, bilfärd, färjefärd, avstigning och placering i säng och än sover hon men tror nog hon vaknar om en stund för hon åt då inte så mycket ikväll på flaskan, återstå och se!
Jag är trött, så nu blir de sängen för mig, har även beställt sovmorgon imorgon:)
Sen är de bakning som står på schemat!
natti.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Hoppas du får sova gott inatt =)

2011-08-21 @ 22:44:30
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0